طراحی جالب و جدید اپلیکیشن مسیریابی ویز

طراحی جالب و جدید اپلیکیشن مسیریابی ویز
توضیحات محصول

طراحی جالب و جدید اپلیکیشن مسیریابی ویز سعی دارد تا ظاهر جذابی را نسبت به طراحی قبلی این اپلیکیشن ارائه داده و رانندگی را با لذت بیشتری همراه سازد. اپلیکیشن مسیریابی ویز که توسط شرکت گوگل برای تلفن های همراه iOS و Android توسعه یافته است. کار با این برنامه بسیار ساده است و سازگاری آن با انواع سیستم عامل ها، تکیه بر بانک جامعی از اطلاعات و تاکید بر ایجاد حس خوشایند برای راننده در حین رانندگی، آن را نسبت به سایر رقیبان خود ممتاز و متمایز ساخته است.

طراحی ظاهری جدید اپلیکیشن مسیریابی ویز

طراحی ظاهری جدید اپلیکیشن مسیریابی ویز

هدف تیم ویز تنها به راهنمایی برای مسیریابی رانندگان در حین رانندگی و هشدار دادن به آنان درباره گلوگاه ها و گره های ترافیک، خرابی های سطح جاده، دست اندازها، محدوده تصادفات، فعال بودن ماموران پلیس در یک محدوده و تله های سرعت، محدود نمی شود. اپلیکیشن مسیریابی ویز به عنوان یک شبکه اجتماعی برای رانندگان در تلاش است تا با ایجاد فضایی شاد و مفرح روحیه رانندگان را در طول سفر حفظ کرده و مانع خستگی آنان شود.

نمای ظاهری این اپلیکیشن مسیریابی نیز همانند ساختار خود برنامه، از ورودی جامعه و کاربران اپلیکیشن با مطالعه و صحبت با ۱۳۰۰۰ راننده طراحی و ساخته شده است. جیک شاو، رئیس بخش خلاقیت در طراحی این تیم همراه با انتشار خبر این طراحی جدید، در مطلبی چنین عنوان کرد که: “ما باید برای جامعه کاربران خود راه های بیشتری ایجاد کنیم تا نظرات و عقایدشان را با ما در میان بگذارند. ما ایده این تغییرات با تجربه کاربری اعضای این جامعه از برنامه دریافت کردیم، سپس مأموریت یافتیم تا کاری کنیم که آن ها با صرف زمان در جاده ها، از رانندگی نیز لذت ببرند.”

به روزرسانی جدید اپلیکیشن مسیریابی ویز از یک رویکرد غیرتکنولوژیکی جدید برای طراحی نمای ظاهر برنامه استفاده می کند و با ترکیب رنگ های گوناگون، استفاده از نمادها، پشتیبانی توسط وب سایت سازنده برنامه و رسانه های اجتماعی، عواطف راننده را برانگیخته کرده و احساس شادی و شعف را در وجود او افزایش دهد. این موضوع در واقع برعکس دیدگاه مینیمالیسم است. جیک شاو همچنین افزود: ما به دنبال یک برنامه با فضایی دوستانه، ارگانیک و با نشاط هستیم. بسیاری از برندها از استفاده از رنگ ها می ترسند، اما ما جزو آن‌ ها نیستیم. ”

مودها

مودها

اگر شما یک کاربر اختصاصی اپلیکیشن ویز هستید، بدون شک متوجه بخشی از برنامه تحت عنوان Moods شده اید که به شما امکان می دهد از بین ده ها آواتار که منعکس کننده احساسات فعلی شما هستند، یکی را برای خود انتخاب کنید. این قابلیت تنها برای کاربرانی فعال می شود که بیش از ۱۰۰ مایل تحت نظارت برنامه رانندگی کرده باشند و اگر هنوز به این سقف نرسیده اید یک مود با نام Waze Newbie در دسترس شماست. هدف استفاده از این قابلین آن است که رانندگان و اعضای جامعه ویز، به دوستان خود اعلام کنند تا در حال حاضر چه احساسی در مورد سفر خود دارند. به گفته این شرکت گفت برای ویرایشگران نقشه و آزمایش کنندگان نسخه بتای این برنامه نیز به عنوان پاداشی برای کار سختشان، مودهای ویژه ای در دسترس است.

سیستم بلوکی جدید ویز نیز فضاهای غیر جاده ای را با طراحی متفاوت و با استفاده از نمادها روی نقشه و پست های جامعه کاربران مشخص می کند. این طراحی بلوکی و نقشه ساخته شده توسط جامعه کاربران ویز نیز به نقشه اصلی افزوده می شود. خود وارد می کند. این بروزرسانی جدید همچنین برای برند ویز یک آرم جدید، تایپوگرافی به روز شده و تغییر رنگ ها به ارمغان خواهد آورد. در چند روز گذشته مجددا اعلام شد که توسعه این نسخه هنوز کامل نشده و برنامه زمان بندی برای رونمایی از آن نیز هنوز مشخص نیست.

برای دریافت آخرین اخبار دنیای تکنولوژی با ما همراه باشید.

اشتراک این مطلب در:

برچسب ها :

نظرات شما :

:: ارسال نظر