تاثیر حمایت اشخاص مشهور در بازاریابی رسانه های اجتماعی

تاثیر حمایت اشخاص مشهور در بازاریابی رسانه های اجتماعی
توضیحات محصول

مقاله تاثیر حمایت اشخاص مشهور در بازاریابی رسانه های اجتماعی به تاثیرگذاری افراد معروف بومی هر منطقه بر برندهای لوکس می پردازد.

 

تاثیر اشخاص مشهور در بازاریابی رسانه های اجتماعی

به طور کلی در بازاریابی شبکه ای تایید  و وجود افراد مشهور یک استراتژی به حساب می آید که به طور گسترده ای از آن استفاده می شود و منجر به خرید بیشتر می شود.
در سال های اخیر، برندهای لوکس و لاکچری از طریق رسانه های اجتماعی تصاویر محصولات خود را درکنار افراد مشهور  در معرض نمایش قرار می دهند چرا که رسانه های اجتماعی کانون اصلی ارتباط و تعامل با مصرف کنندگان هستند و آنها را به صورت آنلاین درگیر می کنند و حمایت اشخاص مشهور و تاییدیه آن ها روی برند های لوکس یکی از مهمترین استراتژی های بازاریابی شبکه های اجتماعی می باشد که باعث ایجاد اعتماد نسبت به محصول و در نتیجه فروش بیشتر می شود.

تبلیغات استاندارد

تبلیغات استاندارد

برخی محققان پیشنهاد می کنند که تبلیغات استاندارد می تواند به حفظ تصویر یکنواخت از برند کمک کند و همچنین باعث ایجاد یک هویت جهانی قدرتمند برای برند که غالبا با پرستیژ کاری بیشتری  همراه است  می شود همچنین بر اساس مطالعات ، سازگاری برند ها بین پاسخگویی به نیاز وسلیقه های بومی یک منطقه اثر قابل توجهی دارد . همچنین در این مقاله به تجزیه وتحلیل آنلاین داده های بزرگ و انجام آزمایش و تاثیر لوکس بودن برند نسبت به حمایت کنندگان مشهور غربی می پردازد و نیز به تحلیل این که آیا تامین کنندگان مشهور چینی می توانند تعامل بیشتری در رسانه های اجتماعی ایجاد کنند می پردازد.
قبل از عصر رسانه های اجتماعی، اکثر مارک های لوکس تمایل داشتند وقتی در رسانه های جمعی مانند مجلات که در بازارهای فرهنگی مانند چین تبلیغ می کنند، به یک استراتژی استاندارد  بپوندند و مارک های مجلل و لاکچری با منشا غربی از آگهی های مشهور غیر غربی متفاوت و مشهورتردر تبلیغات مجله خود استفاده کنند.

معضلات برند های لوکس

معضلات برند های لوکس

از معضل های برند های لوکس و مارک ها، استاندارد سازی و تطبیق تبلیغات با بازار های محلی می باشد که عدم تطبیق تبلیغات و بومی سازی  مدت مدیدی است  که برند های لوکس و مارک ها را به مخاطره انداخته است.
یکی دیگر از معضلات برند های لوکس بومی سازی و استاندارکردن افراد مشهور  برای برند خود می باشد و از انجا که استراتژی  تایید برند توسط افراد مشهور از مهم ترین استراتژی هاست، این مساله نیز حائز اهمیت می باشد.

 

اشتراک این مطلب در:

نظرات شما :

:: ارسال نظر