مقاله بازاریابی ویروسی بازی آنلاین توسط تجزیه DS در شبکه های اجتماعی در این مطلب برای همراهان همیشگی آرین فایل آماده شده است.
مقاله بازاریابی ویروسی بازی آنلاین توسط تجزیه DS
هرچه شبکه های اجتماعی آنلاین (OSN) به سرعت رشد میکنند، انتشار اطلاعات و نفوذ اجتماعی عمیقا وارد زندگی روزمره افراد میشود. بنابراین، فناوری اطلاعات تاثیرپذیر و موضوعات تحقیقاتی تاثیرگذار دراکثر مطالعات بسیار مورد مطالعه قرار گرفته است. یکی از این موضوعات بازاریابی ویروسی است. در حقیقت، تبلیغات در شبکه های آنلاین نتایج بهتری نسبت به رسانه های سنتی مانند روزنامه ها و تلویزیون دارد. در میان مطالعات موجود بر روی بازاریابی ویروسی، بیشتر تلاش ها روی محصولاتی است که توسط یک فرد خاص استفاده میشود. در این مقاله محصولی را در نظر میگیریم که توسط بسیاری از افراد استفاده میشود، یعنی یک بازی آنلاین با بسیاری از بازیکنان.
حداکثر سازی سود بازی آنلاین
در این مقاله، از نمودار مستقیم برای نمایش یک شبکه اجتماعی استفاده میکنیم 𝐺 = (𝑉. 𝐸) را انتخاب کرده و مدل IC را برای توصیف فرآیند انتشار اطلاعات انتخاب میکنیم. هر گره دارای دو حالت فعال و غیر فعال است و هر حاشیه مستقیم (𝑢. 𝑣) با احتمال 𝑃𝑢𝑣 مشخص میشود به طوری که در زمان فعالیت 𝑣 ،𝑢 توسط u و با احتمال 𝑃𝑢𝑣 فعال میشود.در ابتدا هر گره غیرفعال است. برای شروع یک فرآیند انتشار اطلاعات، مجموعه ای از گره ها به نام بازیکنان فعال میشوند.در هر مرحله، هر گره ای که در مرحله آخر به تازگی فعال شده است سعی میکند تا بر همسایگان خارج از خود تاثیر بگذارد. یک گره فعال که به تازگی فعال نشده است توانایی نفوذ در همسایگانش را ندارد. این فرآیندزمانی به پایان میرسد که هیچ گره در مرحله فعلی فعال نشود و تمام آنها یک بار فعال شده باشند.