
وبلاگ
شهرام ملک محمدی
دسته بندی وبلاگ
فهرست مطالب
راهکارهای مدیریت مشتری ناراضی
فهرست مطالب

راهکارهای مدیریت مشتری ناراضی
«بازاریابی و فروش را از نقطه پایان آغاز کنید،نقطه پایان رضایت،خشنودی و وفاداری است.»
احمد روستا در این پاورپوینت راهکارهای مدیریت مشتری ناراضی را ارائه نموده اند. وی بیان میکند که همیشه سکوت علامت «رضایت »نیست بلکه نشانه نارضایتی وشکایت است.
آثارنارضایتی(شاکی وساکت): ۱- تبلیغات دهان به دهان منفی ومخرب ۲-بازدارندگی مشتریان بالقوه وجدید ۳-عدم توصیه به دیگران ۴-گسترش تقاضای منفی
تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی عرصه جدیدی است که در آن، مصرف کنندگان آموخته ها و ارزیابی های خود از برندها و محصولات مختلف مثل لپ تاپ را از طریق کانال های ارتباطی آنلاین به اشتراک می گذارند.
زندگینـــــامه دکتر احمد روستا
دکتر احمد روستا در تاریخ ۱۳۲۷/۰۱/۱۷ و در شهر یزد دیده به جهان گشود. ایشان مدرک دکترای مدیریت خود را از دانشگاه برادفورد انگلستان در سال ۱۹۷۹ میلادی اخذ نمود. ایشان عضو رسمی هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی – دانشکده مدیریت و حسابداری می باشد.۳۴ سال سابقه تدریس ، تحقیق و مشاوره در امور مدیریت ، بازاریابی ، صادرات ، تبلیغات و مدیریت استراتژیک .
دانلود پاورپوینت راهکارهای مدیریت مشتری ناراضی
1 دیدگاه در “راهکارهای مدیریت مشتری ناراضی”
مثل همیشه عالی بود
ممنون از سایت آرین فایل