
وبلاگ
yasaman
دسته بندی وبلاگ
فهرست مطالب
مقاله تاثیر ویترین گردی در بهبود عملکرد بازاریابی ویروسی
فهرست مطالب

مقاله تاثیر ویترین گردی در بهبود عملکرد بازاریابی ویروسی به تاثیر گذاری این پدیده در بازاریابی و موفق شدن در تجارت الکترونیکی می پردازد.
تاثیر ویترین گردی در بهبود عملکرد بازاریابی ویروسی
تجارت الکترونیکی از مفاهیم مهم قرن 21 مطرح شده است که این امر به دلایل زیادی از جمله ترکیبی از فناوری، کسب و کار، بازاریابی و طراحی می باشد. با وجود تاریخچه طولانی بازاریابی ظهور اینترنت باعث ایجاد تغییر در عملکرد و کاربرد به شکلی نوین شده است. از تکنیک های نوین بازاریابی می توان به بازاریابی ویروسی و بازاریابی شبکه ای پرداخت که در این مقاله به توضیح مفصل و بررسی هر یک ، مرور استراتژی های مختلف و نکات کلیدی مربوط به هریک از این تکنیک ها پرداخته شده است.
یکی از مهم ترین مسائل مطرح در بازاریابی ، ویترین گردی می باشد که به منظور انجام معاملات تجاری انجام می شودو به معنای پرس وجو در مورد کالاها و خدمات، بدون اقدام به خرید آنها می باشد. هدف اصلی این مطالعه بررسی تاثیر پدیده اجتماعی ویترین گردی براستراتژی های بازاریابی ویروسی می باشد که روش تحقیق در این مطالعه،روشهای مطالعات کتابخانه ای و میدانی به صورت توام و تلفیقی می باشد.
نتیجه این تحقیق نشان دهنده این است که پدیده ویترین گردی یک فاکتور بهبود دهنده در تکنیک بازاریابی ویروسی می باشد .برای نشان دادن تأثیر گذاری و شایستگی ویترین گردی در طراحی استراتژیهای بازاریابی، به مطالعه موردی تاثیر ویترین گردی بر یک فرآیند چند مرحله ای تصمیم خرید مشتری پرداخته شده است. مقایسه تاثیر ویترین-گردی با تاثیر تبلیغات کلامی (بازاریابی ویروسی) بر این فرایند چند مرحله ای هسته اصلی نتیجه گیری ما در این تحقیق بوده است.
تجارت الکترونیکی موفق
امروزه تنها با ایجاد یک محصول و ارائه خدمت نمی توان ایجاد ارزش نمود و با گسترش اینترنت و جهانی سازی ، بیش از هزاران بنگاه تولید کننده برای یک محصول خاص به وجود امده و تنها کسانی بر این محیط پیروز می شوند که بازاریابی تمام عیاری انجام دهند .
بازاریابی کلید تجارت الکترونیکی موفق است و در واقع بدون بازاریابی، بهترین محصولات، بدون سوددهی و با کیفیت ترین خدمات، بدون مشتری خواهند ماند.
در این مقاله ویترین گردی را به عنوان یک ابزار بازاریابی مدرن با اثربخشی بالا در ارسال پیغامهای بازاریابی ویروسی، ارائه می کند. در این مطالعه نشان داده شده است که، چند نکته کلیدی برای موفقیت بازاریابی ویروسی وجود دارند. یکی از دستاوردهای این تحقیق، ارائه پیشنهاد بکارگیری ویترین گردی می باشد.
بازاریابی ویروسی
بازاریابی ویروسی به گونه ای از بازاریابی اطلاق میشود که مبتنی بر پخش پیغام بازاریابی از طریق افراد جامعه، همانند یک ویروس، باشد. موفقیت بازاریابی ویروسی وابسته به مقدار درک مصرف کنندگان در ارزشمند تلقی نمودن و انتقال پیام، بدون احساس اینکه مورد استفاده قرار گرفته اند، می باشد.
بازاریابی ویروسی، صحبت کردن را برای مشتریان آسانتر می سازد، کم هزینه و با زمان پاسخ حداقل است. تأثیر بالقوه این نوع بازاریابی در بازار، جذب کننده شرکتهای تجاری است که مایل به تلاش برای ایجاد و اجرای طرح های فکر شده بازاریابی ویروسی و جبهه های بازاریابی می باشند.
نفوذ فرهنگ در جبهه های بازاریابی ویروسی نیز لازم است درنظر گرفته شود. به عنوان مثال، در تقابل با کسب و کار آجر وساروج، شرکتهای آنلاین به یک کشور تک و یا یک فرهنگ خوب تعریف، محدود نیستند. بازاریابی ویروسی باید بین تبلیغاتی خلاقانه و جلب توجه توهین آمیز میانه روی کند. این توازن ظریف برای موفقیت بازاریابی حیاتی است.
جهت دانلود مقاله تاثیر ویترین گردی در بهبود عملکرد بازاریابی ویروسی کلیک کنید.
[su_button url=”http://www.arianfile.ir/wp-content/uploads/the-effect-of-round-showroom-on-improving-virus-marketing.pdf” target=”blank” style=”3d” size=”5″ icon=”icon:download”]تاثیر ویترین گردی بر بازاریابی ویروسی[/su_button]