
وبلاگ
شهرام ملک محمدی
دسته بندی وبلاگ
فهرست مطالب
آموزش مفاهیم مدرن در برند سازی
فهرست مطالب

آموزش مفاهیم مدرن در برند سازی کاری از دکتر عبدالحمید ابراهیمی می باشد.
بنابر تعریف انجمن بازاریابی آمریکا: مارک، برند یا نمانام، (به انگلیسی: Brand) یک نام، عبارت، طرح، نماد یا هر ویژگی دیگری است که مشخصکننده ی خدمات یا فروشنده ی محصولی انحصاری باشد که به وسیله ی آن از دیگر محصولات و خدمات مشابه متمایز میگردد. عنوان قانونی برای برند، نشان تجاری است.
برند دربردارنده همه احساسات، ویژگیها و مفاهیمی است که به یک نام گره خوردهاست؛ برند، برداشت افراد از یک نام است.
یک نشان تجاری دارای اجزای کاربردی و احساسی می باشد که یک رابطه ای را بین مشتری و آن محصول یا خدمت برقرار می کند. نام تجاری شامل شهرت محصول، قول های شرکت به مصرف کنندگان و ارزشهایی است که شرکت نمایندگی آن را برعهده دارد.
از جمله مزایای داشتن برند میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
– برند از محصولات ما در برابر تقلید و کپی حمایت میکند.
– برندسازی میتواند برای یک کشور، دارایی ایجاد کند و عملا ارزش سهام شرکتها با داشتن برندهای قوی بالا خواهد رفت به این دلیل که برندها امروزه جزو داراییهای پنهان حساب میشوند و نیز ارزشگذاری میشوند.
– برند روی رفتار مصرفکننده اثر میگذارد. در واقع میتوان گفت اولین عامل در خرید کالاهای وارداتی،برند است و ارزشی که برند در ذهن مشتری ایجاد میکند، اصلیترین عامل خرید است.
– برند باعث افزایش فروش و سهم شرکتها در بازارهای بینالمللی میشود.
دانلود آموزش مفاهیم مدرن در برند سازی
شهرام ملک محمدی
سلام آموزش خیلی کاربردی بود من خودم تو زمینه برند سازی میخوام فعالیت کنم اگه امکانش هست جزوه ها و آموزش های بیشتری در سایت قرار بدید. با تشکر از آرین فایل
1 دیدگاه در “آموزش مفاهیم مدرن در برند سازی”
سلام
آموزش خیلی کاربردی بود من خودم تو زمینه برند سازی میخوام فعالیت کنم اگه امکانش هست جزوه ها و آموزش های بیشتری در سایت قرار بدید.
با تشکر از آرین فایل