پیشرفت مطالعه 0%

فهرست مطالب

مسدودسازی تبلیغات در مرورگر کروم گوگل

فهرست مطالب

به این post امتیاز دهید

مسدودسازی تبلیغات در مرورگر کروم گوگل یکی از اقدامات گوگل برای جلوگیری از نمایش تبلیغاتی است که باتری دستگاه های موبایل و رایانه های شخصی را تخلیه می کنند. در همین راستا شرکت گوگل روز پنجشنبه اعلام کرد که از ماه آگوست سال جاری، به طور خودکار تبلیغات آزار دهنده در Google Chrome که باعث تخلیه باتری دستگاه شما می شود را مسدود خواهد کرد.

 

مسدودسازی تبلیغات در مرورگر کروم

مسدودسازی تبلیغات در مرورگر کروم

این غول فناوری از اعمال این تغییرات در یک پست وبلاگ خبر داد و گفت که به روزرسانی های جدید، محتوای تبلیغاتی که قبل از تعامل کاربر شروع به نمایش کرده و منابعی همچون باتری دستگاه را مصرف می کنند، محدود خواهد کرد. مسدودسازی تبلیغات در مرورگر کروم گوگل به صورت خودکار با رونمایی از نسخه جدید نرم افزار Chrome طی چند ماه آینده آزمایش خواهد شد.

مسدودسازی آگهی ها در کروم به این صورت عمل خواهد کرد که وقتی یک آگهی به یک میزان آستانه برای بارگذاری در وب سایت برسد، کلیک برروی آن آگهی، موجب ورود به یک صفحه خطا می گردد، بنابراین شما حتی نمی توانید آن تبلیغ را ببینید. گوگل این حد آستانه را تنظیم کرده است تا به طور خودکار تبلیغاتی که در هر دوره 30 ثانیه یا 60 ثانیه ای استفاده از CPU، بیش از 4 مگابایت داده شبکه یا 15 ثانیه استفاده از واحد پردازش مرکزی (CPU) داشته باشند را مسدود کند.

 

سیاست های مدیدیت تبلیغات شرکت گوگل

سیاست های مدیدیت تبلیغات شرکت گوگل

به نظر می رسد اخیرا گوگل از نظر سیاست های مدیریت تبلیغاتی در جایگاه مناسبی قرار دارد. این شرکت از اوایل سال جاری میلادی، اعلام کرده بود که مرورگر Chrome از ماه آگوست، شروع به مسدودسازی سه مورد آزار دهنده ترین انواع تبلیغات ویدیویی نیز خواهد کرد. در این فرآیند ناخوشایندترین انواع تبلیغات مسدودسازی خواهند شد. این تبلیغات ناخوشایند شامل مواردی است که شما را مجبور به پنج ثانیه صبر کردن قبل از رد کردن آن ها می کند، تبلیغاتی که درهنگام پخش یک ویدیو برروی صفحه ظاهر می شوند و یا تبلیغاتی که بیش از 20٪ از فضای صفحه را به خود اختصاص می دهند.

در ماه فوریه سال جاری نیز شرکت گوگل 600 برنامه را از فروشگاه Google Play حذف کرد که تبلیغات آزاردهنده بسیار زیادی را نمایش می دادند و سیاست تبلیغاتی آن ها موجب اختلال در روند استفاده از آن اپلیکیشن می شد. ما پیشتر در مقاله ای با عنوان پاپ­ آپ های آزاردهنده، به بررسی این برنامه ها و تبلیغات های آزاردهنده آن ها پرداخته ایم. گزارشات حاکی از آن بود که درون برنامه های حذف شده تبلیغاتی به صورت پاپ آپ وجود داشت که منجر به اختلال در تجربیات کاربر یا اختلال در عملکردهای اساسی تلفن های افراد می شد. گوگل همچنین گفت که این تبلیغات پاپ آپی می تواند باعث شود افراد ناخواسته روی آنها کلیک کنند.

برای دریافت آخرین اخبار دنیای تکنولوژی با ما همراه باشید.

هنوز دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + 13 =