پیشرفت مطالعه 0%

فهرست مطالب

حذف دکمه لایک از فیس بوک

فهرست مطالب

به این post امتیاز دهید

حذف دکمه لایک از فیس بوک یکی از مواردی است که این شرکت مدت ها به دنبال آن بوده است، اما حالا این شرکت به دنبال تغییراتی در نحوه استفاده و بازسازی صفحات است.

تغییر در صفحات و حذف دکمه لایک از فیس بوک

تغییر در صفحات و حذف دکمه لایک از فیس بوک

صفحات فیس بوک به زودی شاهد تغییرات مهمی از جمله عدم وجود دکمه Like باشند. این شبکه اجتماعی قصد دارد تا یک نسخه آزمایشی از طراحی جدیدی که برای صفحات خود داشته ارائه دهد که ظاهر، حس و ابزارهای مرتبط با پروفایل Facebook را برای مشاغل، رسانه ها، سازمان ها و چهره های مشهور عمومی تغییر دهد. از جمله اصلاحات دیگری که این نسخه خواهد داشت حذف دکمه لایک از فیس بوک است.

حذف دکمه لایک یکی از تغییراتی است که تمامی افرادی که در این رسانه اجتماعی فعالیت می کنند ​​را تحت تأثیر قرار دهد. این تغییر تلاشی برای از بین بردن سردرگمی بین لایک کردن و یا فالو کردن! چرا که در حال حاضر، کاربران فیس بوک ممکن است محتوای موجود در یک صفحه را دوست داشته باشند، اما آن را دنبال نکنند و این بدان معناست که آن ها در این لیست لایک کنندگان یک پست یا محتوا قرار می گیرند اما هیچ یک از دیگر پست های آن صفحه را نمی بینند و از اخبار و اتفاقاتی که آنجا رخ می دهد، اطلاعی ندارند. با اعمال تغییرات جدید، کاربران در صورت تمایل باید یک صفحه را دنبال کنند و پست های جدید آن را در بخش News Feed مشاهده کنند.

آیا این تغییرات به اینستاگرام نیز خواهد رسید؟

آیا این تغییرات به اینستاگرام نیز خواهد رسید؟

یکی از نمایندگان فیس بوک  در مصاحبه با خبرنگاران، درباره این تغییرات چنین گفته است که این آزمایش نتیجه بازخوردی است که فیس بوک از طرف صاحبان صفحات و کاربران عمومی این رسانه اجتماعی، گرفته است. اینستاگرام نیز به عنوان یکی از زیرشاخه های فیس بوک، همچنان در حال استفاده از دکمه Follow می باشد. صاحبان صفحات مختلف می توانند به News Feed که به مشاغل و چهره های عمومی امکان می دهد تا به جای داشتن صفحه ای شخصی، در قالب صفحه ای کاری با دیگر افراد در تعامل باشند نیز دسترسی داشته باشند. در حال حاضر، تعامل در صفحات تنها محدود به نظرات و پست های موجود در صفحه اصلی است. اما کاربران می توانند در News Feed نسبت به پست های دیگران عکس العمل نشان داده و اظهار نظر نمایند.

این بررسی ها و تغییرات شامل یک طرح بندی به روز شده نیز هست که بیشتر به عکس روی کاور و تصویر پروفایل یک پروفایل شخصی شباهت داشته و با تأکید بر عناصر برتر مانند صفحه بیوگرافی و پست ها سعی در جلب توجه مخاطب دارد. به روزرسانی های جدید همچنین شامل insights، گروه بندی اعلان های مرتبط با هم برای وقفه های کمتر به سیستم و ابزارهای اضافی برای مدیریت حساب کاربری می باشد. صفحاتی که دوباره طراحی شده اند ابتدا برای چهره های منتخب عمومی، صفحات رسانه ای و برخی مشاغل و حساب های کاربری کاری و مشاغل اجرا می شوند. فیس بوک در مورد اینکه چه زمانی یا اینکه در چه صورت ممکن است این ویژگی ها از مراحل آزمایش سربلند بیرون آیند و جزئی از برنامه کامل طراحی صفحات این رسانه گردند، اظهار نظری نکرده است.

برای دریافت آخرین اخبار دنیای تکنولوژی با ما همراه باشید.

هنوز دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − هفت =