پیشرفت مطالعه 0%

فهرست مطالب

پاپ­ آپ های آزاردهنده

فهرست مطالب

به این post امتیاز دهید

پاپ­ آپ های آزاردهنده و تبلیغاتی منجر به حذف آن برنامه از گوگل پلی می گردد. در این راستا، گوگل به عنوان اقدامی برای خنثی کردن سیاست تبلیغاتی مختل کننده برنامه ها، 600 برنامه که تبلیغات پاپ­ آپ های آزاردهنده داشتند را از فروشگاه گوگل پلی حذف کرد. در این برنامه های حذف شده، تبلیغاتی وجود داشته که منجر به تضعیف تجربیات کاربر یا اختلال در عملکردهای اساسی تلفن های افراد شده است. گوگل گفت این تبلیغات پاپ آپ می تواند باعث شود افراد ناخواسته روی آن ها کلیک کنند.

 

پاپ­ آپ های آزاردهنده

پاپ­ آپ های آزاردهنده از کجا می آیند؟

 

Per Bjorke، مدیر ارشد محصولات با کیفیت تبلیغات در گوگل در پست وبلاگ خود اینگونه نوشت: “ما تبلیغات آزاردهنده را به عنوان تبلیغاتی که با روش های غیرمنتظره از جمله آسیب دیدن عملکرد یا تداخل در قابلیت استفاده از دستگاه ها نمایش داده می شوند، تعریف می کنیم.” وی گفت: “یک نوع از تبلیغات آزاردهنده که شاهد افزایش رشد آن هستیم، تبلیغات out-of-context نامیده می شود. این تبلیغات به این صورت است که حتی در شرایطی که کاربر در واقع برنامه را فعال نکرده است، تبلیغات را روی دستگاه تلفن همراه خود مشاهده می کند.”

احتمالاً شما نیز قبلاً تجربه چنین تبلیغاتی را داشته اید که در آن یک آگهی یا تبلیغ بر روی تمام صفحه ظاهر می شود و شما نیز در تلاش هستید کاری را بر روی آن صفحه دفن شده در زیر آگهی انجام دهید! باید راهی برای بستن آگهی پیدا کنید یا به طور اتفاقی روی آن کلیک کنید، که شما را به یک صفحه یا برنامه متفاوت می رساند.

 

گوگل چگونه پاپ­ آپ های آزاردهنده را شناسایی کرده است؟

 

طبق اخبار Buzzfeed News، چنین برنامه هایی که از فروشگاه Play حذف شدند، بیشتر برنامه های کاربردی یا بازی بوده اند. گوگل برای تشخیص این تبلیغات مخرب، فناوری یادگیری ماشین را توسعه داده است که می تواند تشخیص دهد چه زمان و کدام برنامه ها این نوع تبلیغات out-of-context را نشان می دهد. طبق این گزارش، این فناوری به گوگل کمک کرده است تا برنامه هایی با تبلیغات و پاپ­ آپ های آزاردهنده را شناسایی کند و این امر در نهایت منجر به حذف آنها از گوگل پلی شده است.

به نظر می رسد گوگل در فاز سیاست های تبلیغاتی قرار گرفته است. زیرا این شرکت اوایل این ماه، اعلام کرد که گوگل کروم از ماه آگوست شروع به مسدود کردن سه مورد از آزاردهنده ترین انواع تبلیغات ویدیویی خواهد کرد. طبق دستورالعمل های گوگل کروم، انواع تبلیغاتی که مسدود خواهند شد شامل مواردی است که شما را مجبور می کنند تا زمان مشخصی را برای ردکردن آن ها منتظر بمانید، تبلیغاتی که هنگام تماشای یک فیلم شروع به پخش می کنند و تبلیغاتی که بیش از 20٪ از فضای صفحه نمایش شما را اشغال می کنند.

برای دریافت آخرین اخبار دنیای تکنولوژی با ما همراه باشید.

هنوز دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × سه =